понеделник, 4 октомври 2010 г.

Нашата полиция ни лази...

Бесен съм. Бесен съм, 'щото ме глобиха за несложен колан. Дотук, всичко е ясно - виновен съм и толкоз.
Защо съм недоволен, тогава?
Защото, самите патрулки и катаджии не спазват правилника. Защото, рядко се вижда в патрулка ченгетата да са с колани. Защото...
Много са и всеки има наум поне по едно такова "защо". И докато тез причини съществуват, ще съм бесен.
Абе, един въпрос: Защо всички катаджии добиват свински вид (килограми и общ изглед), само няколко месеца след като започнат да се изявяват на това поприще? Нали все реват, че заплатите им ниски и т.н. Нали затова искат да им вдигнат бюджета за следващата година, за сметка на други ведомства? При все, че с когото и да ги сравниш, работата им все е по-некачествена?
Та, затуй съм бесен, щото единствените, с които мога да ги сравня са БПЦ - едно приказват(проповядват), съвсем друго правят.

1 коментар: